Varför vi tycker att du ska bry dig om digital närvaro
Varje dag kollar 5 miljoner svenskar Facebook på mobilen (soi2017.se). I genomsnitt spenderar varje person en timma om dagen på sociala medier. Vad som tidigare var en mötesplats för bekanta är idag en plats där människor söker mervärde i sin vardag.
Oavsett vilka utmaningar just ditt företag har är det där vi börjar när vi formulerar mätpunkter och mål. Vi vill veta mer om era affärsmål och jobbar alltid med ert varumärke i fokus. För att sticka ut behöver vi definiera vad det är som gör just er unika.
Vi hör många förklaringar till varför företag inte prioriterar sin digitala närvaro. Vi har ett vasst argument varför det är viktigt. Affärsnytta. Men det är inte bara att göra. För att få effekt krävs strategi.
Vi som byrå tror på ett nära samarbete där vi, efter att ha satt upp mätpunkter, stämmer av och justerar i dialog med dig som kund. Vi jobbar med mätbarhet och strategi, inte på magkänsla. Här är vårt team som arbetar specialiserat med digital närvaro.
Vi tror inte att demografin säger allt. Din målgrupp är mer än bara siffror och staplar. Det är först när du förstår din målgrupps beteende som du kan rikta dina budskap till rätt personer, på rätt sätt. Möjligheterna är många för de som vill nå ut med riktade budskap, baserat på just er målgrupps beteenden.
Fyll i fyra snabba frågor som bringar lite mer klarhet i ert behov. Du får själv välja om du vill att vi kontaktar dig efter testet.